hep yeni bir şeyler deneme telaşı

Merhaba arkadaşlar yazımda saçlarıma neler yaptığımı (boyalar ve akma süreçleri) anlattım.

 Flashlı çekim doğal saçlarım uç kısımları oksijenle açmıştım.Ayrıca gençliğimin baharındaydım.
Temmuz 2009 



Kendi doğal saç rengim. 
Eylül 2010




                                            İlk saç boyamam Palette Altın Karamel. 
                                                                Mart 2011




Yaklaşık altı ay saçıma dokunmadım ve saç aktı ve bence şu ana kadar ki kullandığım en iyi tonunu almıştı.
Temmuz 2011.



Uzun saçtan sıkıldım ve iyice akan saçımı bir delilikle kestirdim.
 Ekim 2011



Kısa saçtan da sıkılınca doğal olsun bari diyerek kuaföre gittim ve sonuç koyu kızıl viole (not:kuaförün saçımı kahve diye yanlış boyaması sonucu oldu arkadaşlar)
 Aralık 2011



Kızıl gitgide akıyor.
 Şubat 2012



Kızıl karamele döndü. 
Temmuz 2012


Kuaförde Açık Kumral boyandı ama numarasını bilmiyorum içinde sanki kızıl yansımalar var, perma yaptırmaya karar verdiğimde tek renk olmalı diyerekten önce boya attı sonra da perma yaptı. 
Ekim 2012


Permadan iki hafta sonra ve bu permam tutmadı. 
Kasım 2012



Bu da ikinciye tekrar permamdan sonra ama o da tutmadı, ince saç teline sahip insanlarda sadece su dalgası tutuyor bunu anladım. 
Ocak 2013


Çikolata kahve de karamel tarzı bişey oldu bende.
Temmuz 2013 



Ağustosta da dayanamadım vurdum  kahveye.
Akıyor akıyorrr. Eylül 2013



Ve 2014 yine bana esti, alt ton rengini açtırttım, ilk sarı röfle attırdım ne kadar belli olmasa da, böylece saçımı baya yıprattım ve içime sinmedi iki hafta sonra aşağıdaki gibi ...






 
                                                     Garnier ikisini karıştırdım.
                                                           Şubat 2011




Dibim geldi ve koleston acık kumral boyadım, saçımda çok hafif yeşillenmeler oldu.
Nisan  2014




Dibim geldi dibim.
Mayıs 2014 




İkinci röflem ilk gördüğümde ağlıcaktım da kendime alışamadım ama bir haftaya oturdu tonları baya sevmiştim. :D 
Temmuz 2014




Saçımı eylüle kadar hiç boyatmadım biraz dibi geldi.
Eylül 2014






Papatya sarısı palette.
 Ekim 2014 





Dip boyasından sıkıldım vurdum 5.0 EVET SİYAH OLDU.
 Kasım 2014





 Saçlarımı 10 ay dinlenmeye bıraktım.


Eylül 2015 





Boyalar akıyor akıyorrr. 
Mart 2016




Esti bana vurdum vanilya sarısına
Haziran 2016




Bu da küllü sarı
Ağustos 2016


Ya bu ya da baya açık bir platindi.
Eylül 2016



VEEEE
 AGAİN AGAİN
DİP BOYADAN SIKILDIM.




       
   Kasım 2016


VE BU DA AKIYORRRRRRRRRR.
SARI MI YAPSAM :D
Nisan 2017



Saçlarımın uçlarından kestirdim bu en son kasımdan kalma haliydi yani 7 ay sonra
 ve boyamama kararım devamdı ki bu saçtan iki hafta sonra...
10 Haziran 2017



Balyajı uyguladım ama kendime alışamadım ve tekrar bir ay sonra....
24 Haziran 2017




Sonuç gayet doğal oldu bence 
TABİ Kİ ALLTTA Kİ BALYAJ ÇOK AÇTIĞINDAN 3 AY SONRA SAÇLAR GERİ DÖNDÜ...
17 TEMMUZ 2017


Bende dayanamadım bu kadar açılmışken dedim vurayım bakır kızıla :D
EKİM 2017







Bu bakır gerçekten ten rengini sanki baya açıkmış gibi gösterdi, açık buğday tenliler için bence gayet kullanılabilir bir ton şimdilik akmaya devam ediyor..

KASIM 2017







Yorumlar

  1. Canım sende benim gibiymişsin. Bakır kızıl,platin ve küllü sarına bayıldım bu ara da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Tuğba ama en sonunda doğala dönüp dönüp duruyorum,bakalım ne olcak sonum :))

      Sil
  2. Çok maceralı ve güzel bir süreç😊😊 ama sürekli doğal dönme düşüncesi ve sonrasında açık renge boyama, bütün kadınlar aynıyız sanırım 😆😆

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar